BUDAÖRS VÁROS ÖNKORMÁNYZATA |
2011. október 28., péntek 11:38 |
Pályázat |
|
Budaörs Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet OKMÁNYIRODAI ÜGYINTÉZŐ munkakör betöltésére
Munkaköri feladatok: × okmányirodai feladatkör területén (elsődlegesen - közvetlen okmányforgalomi területen) ügyintézői feladatok ellátása
Alkalmazási feltételek: * × büntetlen előélet, × cselekvőképesség, × középiskolai végzettség és az OKJ szerint nyilvántartási- és okmányügyintéző szakképzettség, × okmányirodai munkakörben szerzett, legalább egy év szakmai tapasztalat.
* Felhívjuk a Tisztelt pályázók figyelmét, hogy a kiválasztás során kizárólag az alkalmazási feltételeknek mindenben megfelelő pályázatokat áll módunkban figyelembe venni!
Elvárt képességek: × ügyfélközpontúság, × írásban és szóban egyaránt kiemelkedő kommunikációs képesség, × precizitás, × felelősségteljes, önálló munkavégzés, × megbízhatóság, × lojalitás és elkötelezettség, × együttműködő-készség, × MS Office ismerete.
Amit ajánlunk: × határozatlan időre szóló főállású köztisztviselői jogviszonyt, × a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény előírásai szerint megállapított illetményt, × béren kívüli juttatásokat, × magas minőségi színvonalú munkakörnyezetet.
A munkakör betöltéséhez küldött jelentkezésnek tartalmaznia kell: × fényképes szakmai önéletrajzot eddigi munkahelyek, munkaterületek és szakmai tevékenységek feltüntetésével, × motivációs levelet, valamint × az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
A pályázat beérkezési határideje: 2011. november 03. A pályázat elbírálásának határideje: 2011. november 30. A munkakör betöltésének kezdő időpontja: megegyezés szerint.
Jelentkezés módja Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, jelentkezését az alábbi címre kérjük küldeni:
Budaörs Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Iroda 2040 Budaörs, Szabadság út 134. Jelige: „Okmányügyintéző”
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: Önkormányzati sajtószolgálat
MTI nonprofit Zrt. 2009 © Minden jog fenntartva.
|
|