BÉKÉSCSABA MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
2009. november 17., kedd 10:53

A WAP alapú ügyintézés után ismét egyedülálló kezdeményezés Békéscsabán
Integrált ügyfélszolgálati rendszer a békéscsabai polgármesteri hivatalban


Békéscsaba önkormányzata az országban az elsők között alakította ki, és kezdte el működtetni az integrált ügyfélszolgálati rendszert október elején.
Ez a lakosságbarát ügyfélszolgálati rendszer elősegíti a városlakók, ill. a helyi vállalkozások könnyebb és gyorsabb ügyintézési lehetőségét, ezáltal időt, energiát spórolnak meg.
A polgármesteri hivatal Szabadság téri épületében, a volt étterem helyén 300 négyzetméter területen, 11 négyzetméteres ügyfélszolgálati helységet alakított ki önkormányzatunk. A 12 elkülönített kiszolgáló egységből eddig ötöt vettek igénybe, a fennmaradó hét boksz kihasználására még várjuk a szolgáltatók jelentkezését.
Jelenleg a Tappe Kft. két ügyintézővel várja az ügyfeleket, a Békéscsabai Víziközmű Társulat, a Békés Megyei Vízművek Zrt., ill. a Vagyonkezelő Zrt. parkolási üzletága egy-egy képviselője várja a városlakókat és a vállalkozásokat.
Forrás: Önkormányzati sajtószolgálat

MTI nonprofit Zrt. 2009  © Minden jog fenntartva.