CIGÁND VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
2015. október 30., péntek 09:38

Befejeződött a Bodrogközi Kistérségi Járóbeteg Szakellátó Központ humán erőforrásának fejlesztése című TÁMOP-6.2.4.B-14/2-2015-0012 azonosító jelű projekt.
A gazdaság versenyképességének alapvető feltétele, hogy a vállalkozásoknál versenyképes, a gazdaság igényeinek megfelelő munkavállalási képességekkel rendelkező munkaerő álljon rendelkezésre, amely magában foglalja a munkaerő megfelelő egészségi állapotát is. A munkavégzéshez szükséges egészségi állapot biztosításának feltétele többek között a megfelelően működő egészségügyi ellátórendszer biztosítása.

Az egészségügyi ellátórendszerben foglalkoztatottak korfája hűen tükrözi a társadalom elöregedő tendenciáit. Ezt a folyamatot tovább rontja az egyre kisebb arányú utánpótlás, a korai pályaelhagyás, illetve a pályára lépés motivációjának hiánya, mely az orvosok és a szakdolgozók vonatkozásában ugyanúgy érezteti hatását. A munkaerő megtartását elősegítheti egy olyan középtávú, foglalkoztatást támogató program elindítása, amely az egészségügyi intézményeknek nyújt átmeneti bértámogatást a hiányzó vagy az új funkciókhoz illeszkedő orvosi, szakdolgozói kapacitások biztosítása érdekében.

A projektünk alapvető célja a helyi egészségügyi ellátórendszer hatékony működéséhez szükséges humánerőforrás biztosítása. Ennek tudatában döntöttünk az intézményi létszámbővítés és az intézményen belül új munkakörben történő foglalkoztatás mellett.

A nyertes pályázatunk lehetővé tette, hogy a cigándi Bodrogközi Járóbeteg Szakellátó Központban egy meglévő egészségügyi szakdolgozónk új munkakörben történő, míg két új szakdolgozónk új munkakörben történő foglalkoztatását - munkabért és járulékait – finanszírozzuk.

A projektnek köszönhetően a megtakarított működési költséget társaságunk pénzügyi likviditásának javítására tudta felhasználni.
 
További információ:
Bodrogközi Járóbeteg Szakrendelő Nonprofit Kft.
3973 Cigánd Fő u. 80.
+3647534407
Forrás: Önkormányzati sajtószolgálat

MTI nonprofit Zrt. 2009  © Minden jog fenntartva.