PEST VÁRMEGYEI ÖNKORMÁNYZAT
2010. szeptember 15., szerda 10:36

Pályázat irodavezetői munkakör betöltésére
Pest Megye Önkormányzatának Hivatala a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 10. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Pest Megye Önkormányzatának Hivatala, Vagyongazdálkodási és Műszaki Iroda irodavezető munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, három hónap próbaidő meghatározásával.

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Pest Megye Önkormányzatának Hivatala, Vagyongazdálkodási és Műszaki Iroda
Budapest, 1052 Budapest, Városház utca 7.

Ellátandó feladatok:
A Vagyonkezelő és Műszaki Iroda szervezeti egység munkájának irányítása, ellenőrzése.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzat vagyonával kapcsolatos vagyonkezelői feladatok ellátása, vagyongazdálkodással kapcsolatos döntések előkészítése, közbeszerzések előkészítése.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény rendelkezései, Pest Megye Közszolgálati Szabályzata, valamint Pest Megye Önkormányzata Hivatalának Cafetéria Szabályzata az irányadók.

Pályázati feltételek:
-         Magyar állampolgárság,
-         Cselekvőképesség,
-         Büntetlen előélet,
-         Egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági vagy műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség,
-         Közigazgatási területen szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
-         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
-         Közigazgatási szakvizsga,
-         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Közigazgatási területen legalább 3 év vezetői tapasztalat,

Előnyt jelentő kompetenciák:
-         Kiváló szintű szakmai ismeret,
-         Kiváló szintű önálló munkavégzésre való alkalmasság.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
-         Részletes, fényképes szakmai önéletrajz,
-         Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban részt vevők megismerhetik,
-         Végzettséget, képzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatai,
-         Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálást követően azonnal.

A pályázat benyújtásának határideje: 2010. szeptember 23.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Wojakiewitz Éva nyújt, a
06-1-485-67-02 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Pest Megye Önkormányzatának Hivatala címére történő megküldésével (1052 Budapest, Városház utca 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő iktatószámot: 3408/2010, valamint a munkakör megnevezését: vagyongazdálkodási és műszaki irodavezető.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A Ktv. 10. § alapján a kinevezési jogkör gyakorlója dönt.

A pályázat elbírálásának határideje: 2010. szeptember 30.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.pestmegye.hu honlapon szerezhet.

Forrás: Önkormányzati sajtószolgálat

MTI nonprofit Zrt. 2009  © Minden jog fenntartva.