|
|
DUNAKESZI VÁROS ÖNKORMÁNYZATA |
2013. május 20., hétfő 11:04 |
Állás |
|
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozott idejű tartós távollét idejé?ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2120 Dunakeszi, Fő út 25.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.
(III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó
feladatkörök:
1.sz. melléklet I/16.: Pénzügyi igazgatási feladatok.
Ellátandó feladatok:
Nem rendszeres személyi jellegű juttatások, változóbérek számfejtése,
cafeteria rendszer működtetése, beszámolási kötelezettségek
elkészítésében való közreműködés, a költségvetési tervezési feladatokban
való részvétel.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Önkormányzati pénzügyi, gazdálkodási, könyvviteli feladatai. Pénzügyi
nyilvántartások vezetése, visszaigénylések, ÁFÁ- val kapcsolatos
feladatok.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a
"Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX.
törvény, valamint a(z) 4/2010. számú Jegyzői utasítás (Egységes
Közszolgálati szabályzat) rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Középfokú képesítés, középiskolai végzettség és közgazdasági
szakképesítés vagy pénzügyi-számviteli szakképesítés; középiskolai
végzettség és az OKJ szerint: gazdasági elemző- és szakstatisztikai
ügyintéző, banki ügyintéző, számítógép-kezelői és számítástechnikai
szoftverüzemeltetői szakképesítés, Közigazgatási bérszámfejtési
munkakörben szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
Központosított Illetményszámfejtő Program (KIR) ismerete
Terhelhetőség
Jó problémamegoldó képesség
Bérszámfejtési, TB ügyintézői végzettség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Közigazgatási alapvizsga megléte
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Részletes szakmai önéletrajz
Iskolai végzettséget igazoló okirat másolata
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylőlap postára adását igazoló szelvény
Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2013. május 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pállné Kovács
Mária - Pénzügyi Osztályvezető nyújt, a 06-27-542-882 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal címére
történő megküldésével (2120 Dunakeszi, Fő út 25. ). Kérjük a borítékon
feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot:
K-XVI-736/2013 , valamint a munkakör megnevezését:
Pénzügyi-bérszámfejtési ügyintéző.
vagy
Személyesen: Hoffer Ottóné - Iktató iroda, Pest megye, 2120 Dunakeszi, Fő út 25. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az érvényes pályázatok közül a nyertes pályázatot az Osztályvezető a
Jegyző egyetértésével kiválasztja. A döntésről a pályázókat az
elbírálást követően írásban, postai úton értesíti. A pályázat kiírója a
pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2013. június 7.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.dunakeszi.hu - 2013. május 20.
Telekeszi TV - 2013. május 20.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Jelen pályázatban kiírt munkakörre 6 hónapos próbaidő kerül kikötésre. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belügyminisztérium
Közlemény
2010. július 23., péntek 15:49
A belügyminiszter 2010. július 22-ei, a működésképtelen helyi önkormányzatok támogatásáról szóló ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|